תפריט נגישות א+ א א-

מידע הצהרת נגישות
תצוגת צבעי האתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה סגור
טלפונים חשובים במרכז נשים ויולדות
טלפונים חשובים במרכז נשים ויולדות
דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור m) דלג לצור קשר (מקש קיצור 2) דלג למפת האתר (מקש קיצור 3)

סדרת כושר לנשים בהריון

מאמנת הכושר גלית רודריגז שרפי עם סדרת תרגילים שניתן לבצע בבית ומותאמים לנשים בהריון. בסך הכל 15-10 דקות, כל אחת יכולה. רק לפני שאתן עפות על זה: לא מומלץ להעלות דופק מעל 145-140. אה, ובואו מוכנות: מזרן (או מגבת אם אין לכן), כדור פיזיו (כיסא או כורסה גם טוב) ומשקוליות (קופסאות שימורים או בקבוקי מים גם יעשו את העבודה).


פרק 1


פרק 2


פרק 3


פרק 4

פרק 5

פרק 6

כל הזכויות שמורות